hits

16 minutters mageprogram

16 minutters mageprogram


Her kommer et 16 minutters mageprogram. Her trengs ingenting av utstyr, s du kan gjre det hvor som helst og nr som helst. Perfekt gjre ute p stranden, p hytta, i lunsjen eller nr det mtte passe. Jeg personlig liker gjre det etter jeg har vrt lpt, gtt med staver eller syklet. Dette programmet har jeg satt sammen, ved bruke 5 av de magevelsene jeg synes fungerer bra for meg. Bli inspirert og bytt eventuelt ut noen av velsene om de ikke passer for deg. 

Sett en stoppeklokke p 8 minutter. Kjr velsene igjennom og fortsett til klokka piper. Ta en liten pause og gjr det samme igjen. 

1. Sykling 
Ligg p ryggen. Lft beina opp fra bakken, og lat som du sykler ved fre venstre albue til hyre knee, mens venstre bein er strakt langs bakken. Gjenta 20 ganger p hver side.



2. Fjellklatreren
St i planken med strake armer. Fr venstre kne frem til venstre albue, og det samme p motsatt side. Gjenta 20 ganger p hver side. 


3. Vanlig situps
Kjr 25-30 vanlig situps. 

4. "Bten"
Kjr 25-30 stykker. 


5. Planken
Hold planken i 30 sekunder, dette holder for meg etter de andre velsene. 

- MK -

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar