hits

Effektiv fettforbrenningstrening

Morsom utetrening som passer alle

I dag lagde jeg og Thor Kristian et nytt treningsprogram. Ingenting er bedre enn litt styrketrening ute. Vi valgte 5 forskjellige velser der vi frste gang tok 50 repetisjoner av hver velse, deretter 40 repetisjoner og siste runde 30 repetisjoner. Vi gjorde 2 ( 2x 50, 2x40 og 2x30) hele runder av programmet. Vi var varme i kroppen, det var vesentlig for at vi kunne f mest mulig utbytte av treningen. Dette var et morsomt, effektivt og tungt program. Lykke til, det er fantastisk trene ute om sommeren. Nyt tiden. Hsten og vinteren kommer fortere enn du aner.

Dette er en morsom treningskt som kan gjre hvor som helst, nr som helst og uten noe spesielt utstyr.
"Det enkle er ofte det beste". 


Slik gjr du:
Varm godt opp, p valgfri mte i cirka 10 minutter. 

Deretter gjr du: 
Ha en stoppeklokke og sett den p 1 min. ( Evt. finnes det mange apper du kan laste ned. Jeg bruker appen SIT, der kan jeg stille inn tid p bde kt og pauser. Jeg stilte inn p 60 sek p og 15 sek av). 
Gjr det du rekker av velsene (repetisjonene) p dette minuttet.
Deretter gjr du 5 spensthopp.
Ha en stoppeklokke og sett den p 1 min.
Fortsett deretter der du "glapp". 
Gjr det du rekker av velsene p dette minuttet.
Forsett snn til alle velsene er gjennomfrt.  ( 50 rep, 40 rep, 30 rep x 2).

1. Fjellklatreren


2. Push-ups

3. Dips

4. Kneby

5. Hip trust


* 5 x spensthopp gjres hvert min.

- MK -

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar