hits

Finn formen igjen etter en lang sommerferie

Ser du ikke resultatene du er ute etter?

Da er du ikke alene. Trening og lping krever riktig type trening, mengde og intensitet. Det er veldig f som faktisk legger ned riktig trening. Dette vil da fre til at du ikke fr den fremgangen du er ute etter. Noe som selvflgelig er veldig demotiverende. Jeg har trent veldig mange i lpet av de siste rene. Jeg ser ofte samme feil hos de fleste. De trener ofte for mye, og for hardt. Noe som ikke er godt for noe faktisk, p sikt. Derfor kan det vre lurt prate med noen som kan dra deg i riktig retning og f deg opp og frem p riktig mte. 

En test du m ta
Jeg og Team Kristiansen anbefaler alle som er ute etter lpe fortere, uansett distanse (langdistanse) ta en terskeltest hos oss. Vi har hjulpet veldig mange i riktig retning allerede. Og vi nsker formidle vr gode kunnskap videre til enda flere av dere. En test, som tar 60 minutter, og du vil f en helt annen progresjon p treningen din dersom du hrer p vres spesifikke og uike rd. Ingrid Kristiansen som er hovedpersonen i vrt team (familieteam) han erfart og har funnet en egen metode teste utholdenheten p. Nemlig en terskeltest, uten mle laktatnivet (melkesyren). Vi starter alltid med en prat om din trening, dine ml og hvordan testen gjennomfres fr vi setter igang. Dette for at du skal vre sikker p at testen er tilpasset deg og din form.

En test og en perfekt treningskt
Testen gr ut i fra din 10 kilometer tid, s alle testene er lagt opp til deg og ditt niv. Derfor vil alle uansett niv, fle mestring. Dette er ogs s fint med testen. Mlet er at du skal f en god opplevelse og at du skal f tall du kan jobbe og trene etter. Dette er en god treningskt med en PT i tillegg til at du fr tall du kan bruke videre i ditt treningsarbeid, uansett niv

Makspulsen er ikke vesentlig
Som jeg har skrevet om i tidligere innlegg, s er makspulsen helt uinteressant. De fleste i dag trener dessverre etter denne. dette er fordi det er det vi fr hre at vi skal. Men makspulsen er ikke trenbar, derfor er den en drlig indikator p utholdenhetstrening. Terskelpuls og fart derimot er trenbar. Derfor er denne testen mye mer vesentlig enn en makspulstest. I tillegg til at den er me "behagelig". Dersom du vet din terskelpuls og fart, er det enkelt finne ut hvilken puls du skal ligge p uansett om du skal p langtur, kort tur eller lpe intervaller. Derfor er dette en test som de som nsker det lille ekstra burde ta. 

Hvor, hvordan og hvorfor?
Testene vres gjennomfres p vr lpemaskin i Oslo. Dette fordi denne mllen er meget god og presis. Testen gr ut i fra din 10 kilometer tid (eventuelt din antatte 10 kilometer tid). Testen tar fra 45- 60 minutter. Alle uansett niv kan ta denne type testen, og f de tallene de trenger for videre trening. Hvorfor alle burde ta en slik test, er fordi de fleste har mye hente p kunnskap nr det kommer til lping og utholdenhet. Det er en morsom test, og du vil fortere se resultater nr du trener p riktig puls til enhver tid. Derfor er en terskeltest hos oss en test som er unik. 

Bestill en terskeltest hos oss idag, og du vil garantert f resultater fortere enn fr. Vi garanterer en god test, serise, gode og erfarne personlige trenere. Ta kontakt med oss her.

- MK - 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar